Vill du bli medlem i Järva kattklubb?

Bli medlem i Järva Kattklubb

Järva kattklubb är öppen för alla kattälskare oavsett om du har ras- eller huskatt. I medlemskapet ingår SVERAKS förbundstidning Våra Katter som kommer ut med sex nummer per år.

Medlemsavgiften, som bestäms på årsmötet, betalas in på klubbens plusgiro 4411431-2.
Det går även bra att betala med swish 123 440 52 21.

Var noga med att skriva ert namn så vi vet varifrån betalningen kommer, framförallt om någon annan betalar åt er.

Medlemskap löper per kalenderår. Nya medlemmar som inte varit medlemmar hos oss tidigare blir medlem även för nästa kalenderår vid betalning efter 1 oktober.

Fyll i formuläret nedan och betala in avgiften på klubbens plusgiro eller med Swish.

Medlemsavgiften år 2024 är:

• Huvudmedlem (rösträtt) 340:-
  • Familjemedlem (rösträtt) 50:-
  • Klubbsupporter (fd Stödmedlem – EJ rösträtt) 100:-
  • Kattköparintroduktion 200:-

Den medlem som säljer en katt till någon, som inte är medlem i någon kattklubb, kan ge köparen ett medlemskap för 200 kr. Dvs. det är medlemmen som betalar in medlemsavgiften för köparen.

Här hittar du klubbens Stadgar

Välkommen till klubben!

Formulär för att bli medlem

Om du stöter på några problem med formuläret så kontakta webmaster@jarva.nu